Hejsan!

Idag är jag hemma , är sjuk... Tråkigt.... Men aja , får se om jag blir bättre ikväll så jag kan åka till karlsund :) Har ont i halsen o har värsta huvudvärk nu.. Ska snart sätta på en film , ta en huvudvärks tablett o bara slappa. Vill ju rida ikväll ,hihi ;) Diva var fett duktigt i går , hon var så himla bra! Red dressyr i paddocken , bästa tomas har fixat paddocken nu också :D Så den är bäst. Träna mycket på min sits , satt ner mycket i traven. Och gjorde skänkel vikningar , framdelsvändningar. Red många ridvägar också. För att mjuka upp henne mycket. I galopp arbetet var hon sååå duktig! Jag har hittat knappen hur man ska få stopp på henne... Hehe nästan som man har en on och off knapp xD Näääähj , bara skoja ;) Bloggen cepar igen så det går inte att ladda upp bilder , är så jävla trött på blogg.se! ;o Men när det väl funkar är det ju bra , så man får ha tålamod! Aja ny ska jag sätta mig framför tven , kram :) /louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0