Godmorgon alla bloggläsare

Godmorgon! Vaknade för ungefär 1 timme sedan, men ligger fortfarande under det varma täcket, lovely!
Ska ju åka till Yatzy, ojuste...hmm Andrea säger vi. Okej vi börjar om, ska ju åka till Andrea idag och hjälpa till lite i stallet med dom vanliga sysslorna! Mocka, fylla vatten i stallet o hagarna. Fixa höpåsar, smörja, kraftfoder o ja bara pyssla om lite. Känner mig rättså nervös, vet inte riktigt varför. Kan vara för att Yatzy inte kommer vara där..vilket kommer kännas väldigt konstigt :s Men jaja, får väl njuta av att bara vara där, paradiset på jorden! ♥

Bloggar mer när jag kommer hem, ska hjälpa Felicia att packa inför tävlingen imorgon med, blir att lägga sig tidigt. Ska upp 05.30 så japp, blir en lång dag imorgon kommer nog hem runt 6-7 på kvällen. Taggad!

Slänger upp ett tidsintälltinlägg också så ni har något att läsa, Lollo ska ju tydligen ta en paus? Så jag och Fanny b får väl hålla er update! :D


älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Slöis! :D



HAHA, jag är taggad! <3

2011-05-28 @ 11:44:54
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0