Gästbloggning - Josefine från timian.blogg.se

Hejsan!
Blev erbjuden utav min vän Fanny J att få gästblogga här, vilket jag gör med glädje!
Gjorde även precis klart och satte in deras nya design som jag kämpat med ett tag nu! Lyckades göra en design i fel storlek först, hur jag nu lyckades med det! Men det var bara att göra om, göra rätt och nu så är den nya headern klar och insatt. 
Hoppas att alla på Ponnysnillarna blev nöjda men även ni läsare!

Jag har även också en blogg som jag försöker uppdatera så mycket jag kan, vid namn 
Där skriver jag om mig och min medryttarhäst Timian, en 24 årig arabvalack med massvis med energi! Tillsammans tränar vi både lite frihetsdressyr och trickträning på hobbynivå. Än kan vi inte så mycket med mer ska det bli! Tränar också både hoppning och dressyr och allt annat som hör till hästhållning och ridning.

Titta in en stund och lämna gärna några trevliga kommentarer så blir jag glad!





ha det bra!
/josefine, timian.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0