FREDAG !

Hej , förlåt för lite halv dålig uppdate i dag. I morse gick jag upo vid 7 o fixa ordning mig. Sen åt jag frukost. Vid 8 drog jag till skolan. Efter skolan följde Jenny med mig hem , så snacka jag lite med Fanny. Skoj skoj ! :D
Sen åkte Jenny hem o jag åkte till stallet med Carro. Vi red ut en runda. Tog det rätt lugnt för både Divas o min skull. I morgon blir det ett dressyr pass i paddocken. Men mycket galopp arbeta mm. När jag kom hem från stallet så ringde Jenny igen , så cykla vi ner till hennes båt. Där var vi ett tag , sen kom hennes föreldrar så åt vi det. Sen segla vi ut en bit , det var riktigt härligt! Sen cykla vi hem vid typ 21.00, nu sitter jag här och klockan är 22.40 , o jag ska gå o lägga mig , är 7kt trött. Och vill vara fett pigg imorn , elr vad säger du?! :)
Bild från i dag . ( mobilbild )

Kommentarer
Postat av: Amanda

badade ni i vattnet då?

:D <33333333333333333333

2011-05-14 @ 08:55:59
URL: http://amandafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0