Diva var super igår! :)

Hejsan!
Hann inte skriva igår om när jag var i stallet så gör det nu :)
Aaah , jag kommer fram till stallet vid 17.30 , det är så skönt att det är ljust till 9 på kvällen!
När jag kom till stallet så börja jag med att mocka , lägga in hö o byta vatten. Sen tog jag in henne o fixa ordning henne. Red en rätt lång runda men det tyckte Diva var super kul! Trava en lång sträcka, på slutet så galoppera jag en bit det tyckte Diva var sååååå kul! ♥  När jag kom tillbaka tog jag av henne. Och ryckta henne noga! Sen tog jag ut henne i hagen. Sen hjälpte jag Carro att fixa ordning till Lady & Gordon. Sen åkte jag hem.
I dag ska jag ha gäster vid 11. Just nu är Amanda här. Senare ska jag till stallet.
Fina cheyen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0