dålig update, ledsen!

Min uppdateringen super just nu ju...men aja var ju på tjejkväll igår. Super mysigt! I alla fall så tänkte jag fråga er vad ni tycker, om jag ska skriva om min vardagar här, vad jag gör i stallet men också var jag gör när jag inte är i stallet. Eller om jag bara ska skriva om stallet och saker som rör hästar.

Alltså är frågan, ska jag skriva om min vardag även fast den innehåller saker som inte rör hästar?
Eller ska jag bara skriva om dagarna i stallet och saker som rör hästar?

Men idag ska jag bara slappa och då kommer det bli mycket update för min del! Tänkte ställa in ett par tidsinställdainlägg med så dom kommer ut i veckan så ska jag försöka bli bättre att uppdatera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0