choklad och bajs smakar likadant.

hej , idag firade ju som sagt mina kusiner och så mig!
har bara mobilkameran och webben här och det  suger !
så får fota när jag kommer till pappa óckså så ni ser lite bättre :)
men jag fick
två par ridstrumpor av märket horze :D
Svara helskodda ridbrallor , märket red horse
ridhanskar  märket Jacson
det var allting som handlar om hästar.
anars två t-shirtar , turkosa typ kortbrallor och björntrosor!¨
hörlurar , med mick så jag kan skypa^^
:D
mamma firade mig också , så det var allt , men de  äe ju tanken som räknas!
sen så på torsdag , då är jag ju ledig , så ska jag och martina åka och handla horsethings!
så , ska kolla om man får moneys av daddyy så kan jag shoppa litegrann!:D
sen ska ja handla kläder på tisdag , :)
så det blir la najs!
+ alla som vill snacka med mig på skype  addar fannyborjeesson , med två E :D




min älskling<3


//Fannyb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0