Börjar blogga ordentligt nu..

Ledsen att jag varit då off, men det har varit mycket det här med Yatzy och jag har jue inte mått så bra pågrund av det. Men som tur är har ju mina fina flickor Louise o Fanny hållt uppdateringen på topp! Men nu tror jag att jag har kommit över den stora sorgen, så nu ska jag börja blogga ordentligt igen! Jag bloggar från pappas mobil nu, så jag kan nog inte göra så bra tidsinställda inlägg till imorgon men jag ska försöka fixa i alla fall 1 ;) Sedan bloggar jag när jag kommer hem runt 16. Jag red Yatzy idag för sista gången jue, det gick super vi red i skogen hon skötte sig bra, töntade lite vid små saker, men aa jag har vant mig. Vi galopperade en lång sträcka vilket var super kul, plus så klättrade vi lite upp och ner för sandbackarna. Yatzy tyckte det var lite jobbigt men kul! Helt nöjd över den sista ritten på henne , det var sjukt härligt att rida i spöregnet! Sedan sa jag hejdå till henne, kommer sakna fin ponnyn <3 kommer en bildbom på henne imorgon! // Fanny j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0