Bonjour!

hej igen!

Nu sitter jag och kollar på "Kvällen är din", sjukt bra program! I alla fall så var ja ju i stallet idag, gjorde inget särsklit inget som är kul o veta. Men men ni frå veta ända!
Först så mockade jag 4 boxar, sedan fixade jag vatten till alla hästar. Jag klantade mig...jag gick med 2 hinkar FULLA med vatten, självklart så snubblar jag så en hink åker ut över stallgånge och den andra över mig..haha, jag vart dygnsur! Sedan fixade jag kraftfoder och sen åkte jag hem, var där runt 1 h och 15 min.

Men men, imorgon så ska jag gå upp 05.30 lr 06.00. Ska med Felicia & Emma på tävlingen jue, kommer vara sjukt trött, blir där hela dagen!
Jag fixar tidsinställdainlägg, så ni kan läsa & se bilder! :D

Jag...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0