Allt känns så bra!

Hejsan på er!
& tack så jätte mycket för designen , vi är så nöjda! :)
Jag och Fanny har prata lite om uppdateringen o så.. mer säger jag inte. Det berätta vi senare isf. Några tidinställda inlägg kommer upp i morgon. Sen kommer jag hem o bloggar lite. Så i morgon ligger uppdatering på topp från min & fanny j's sida iaf. Bra vah? :)
Tänkte lägga upp en liten hiss & diss snart också , haha nu sitter jag o kollar på eourovisen kontest , elr vad fan det heter. Nyss har en killa från finland sjöngt o han bahh: thananna thannana o han såg sååååååååååå fjantig ut xD
Nu sitter jag här o dö garvar också! , haha dögarvar låter lite farligt men aja , HAHAHHAHAHHAHAHH
Hahahahah kolla? x'''''d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0