allt går åt helvete?

ja nu känns det som om allt går rent ut sagt åt helvete, hela jävla fucking livet. Usch blir så trött på allt liksom , jag blir skit arg för allt och ingenting och är lätt irriterad. Känner mig bara på otroligt dåligt humör , har varit det jätte länge? Och nej , det är INTE för att Yatzy säljs. Självklart är jag som jag har sagt 100000 miljoner gånger, skit ledsen för det. Men livet är orättvisst , så det är bara att vänja sig att man inte alltid får som man vill! Ja får ju fortsätta rida där , och det är ju super kul att rida storhäst! Hoppas jag..? (:P)

Aja, idag var jag på hööks med Emma o Felicia. Dom ska ju tävla fälttävlan 29 maj, så dom shoppade lite sporrar & tävlingbricker o lite annat smått & gott! Själv var jag bara med som smakråd och köpte ingenting. Imorgon händer väl det inte så mycket, så jag antar väl att det kommer in mååånga inlägg från mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0