åh jag älskar denna häst!

hej!
red idag , först den lilla med fjalar sen hoppade vi på banan!
hade pullartränset , delvis pessoa,
alla har olika åsikter om pessoa men kan man rida med det så har jag inte så mycket emot det , visst är det absolut inte mitt favoritt!

aja började först med det här när vi kom till banan för o sträcka ut henne och värma upp samtidigt !



svart: först ökad trav och o sen när jag gjort det ett litet tag , så galopp.
röd: kort trav



sen så hoppade vi en bana , som var så här :




haha suger på o rita men!
grått : där började jag banan i trav , sen innan galopp och över sen till kombiinikationen sen te de där svarta som ska föreställa en grind!
och sen räcket igen!


körde även med kombiniationen först sen grinden sen räcket .




gick bra , hon testar mig väldigt..


imorgon ska jag rida ut med stina!





i nästa inlägg kommer liten mobilbilder .
vad tkr ni om såna här inlägg?


/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0