VINNAREN ..

vinnaren av vem som kom på vad jag och Lollo ska göra i helgen var
Amanda Franke som kom närmast :)
hon skrev : sova över? haha<3
vi ska :
Fredag : Skoldiscot i sköllersta ska vi gå på , lousie sover hos mig!
lördag:lollo fotar mig o kila i ridhuset ,tänkte ha en liten hoppträning ;)
sen kanske vi åker till marieberg,
sen har vi inte riktigt "planerat mer"
aja ,tänkte hoppa lite bana på lördag ,orkar inte göra en i paint eller nåt nu  , hehe..
och lollo nej inte tänkt att du får bygga den , haaha det kan jag allt göra!;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vinnarna av dagens blogg uppe nu, kika in och se om det var du som kanske fick en plats, om inte får du en ny chans till helgen!

2011-03-24 @ 15:26:32
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/
Postat av: Amanda franke

Tack :)

skulle vara kul om ni hade mer såna här "gissa rätt" tävlingar , så man kan bli länkad :D <3

2011-03-24 @ 19:55:06
URL: http://amandafraanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0