my day!


jag - avon
madicken - johanna&sandra



jag - avon

hej"
idag i skolan när vi hade idrott så gick brandlarmet igång -.-
så fick springa ut från salen , snabbt tog jag min mössa och jacka ( hade idrottskor)
så sprang ut i fotbollsshorts , snacka om kallt!
efter skolan följde jag med Sandra , Johanna och Elin till stallet , vi ryktade och så , sen red vi på Madicken( som är en ardenner) och Avon ( som är en travare), först på gärdet hoppade jag upp på madicken bakom sandra så red vi lite , sen testade jag avon lite gick bra det med ,två bilder finns där uppe!

sen kom mamma och hämtade mig och nu har jag inte gjort så mycket.
observera att jag red i en gul gaaaaaammal jacka och uggs och mjukisar^^ hade inte tänkt rida men de blev så iaf ;)

bilderna är tagna med min digitalkamera , systemen måste stanna hos pappa , fast ska fråga lite sneelt imorgon .
mer bilder på ruffsan och veckans ridning kommer!
/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0