today's riding lessons on the most beutiful horse♥

hej !
red med stina idag i ridhuset , vi hoppade !
först började jag med ett LITET räcke på 30 cm , haha.
sen höjde vi till typ 60-70 typ så hoppade jag det några gånger , efter två språng kände jag att jag måste öva på att puta med rumpan ! haha nej men asså typ så här :
och INTE  såhär :
dålig bild orkade inte leta mer men ni ser ju iaf .
aja så tog några fler språng och övade på det också , jättebra gick det!
red även i det här tränset :
gick jättebra , sen på hemvägen var hon fortfarande lite het så tänkte jag springer av henne lite på gärdet , men hon drog i väg som fan då så fick bromsa och trava omkring lite , sen red vi till stallet och sen åkte stina sen kom min mamma och hämtade mig.
och nu har jag inte gjrot nåt mer , än ätit och suttit framför datorn och pratat i telefon i en timme med Tova :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0