Svar på kommentar och ett litet skratt! :D

Postat av: Sandra Awsome Olausson

Jag tyckte du var jätte duktig! Du var ju den enda som klarade galoppombytet perfekt ;)

2011-03-18 @ 21:13:57
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Svar: Jo tack , dock vart ju galoppombytet för mig på kortsidan och inte på snett igenom , glömde den riktiga förhållningen ;)<3



Hahah jag skrattade bara lite när jag såg mitt inlägg om hur ridningen gick igår .. Var ju skitsur ! Och var inte alls sur på Bingo bara massa andra grejer, så jag ber om ursäkt för mitt dålig humör för gårdagen !

Nu ska jag iallafall dra på mig ridkläder sen kommer elin och hämtar mig så rider jag Bingo med Fanny på Hope och Elin på Manock , puss ! ♥
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0