stallet

hej!
I dag när jag var i stallet , gick det väl bra.
Jag tog in henne , medan min världens snällast , coolast morfar mocka åt mig
, tacK :')
Red barbacka idag. Hon var spännd & lite tittig. Kanske för det blåste så mycket...
Men hon tyckte de var skönt att få röra lite på sig, red ju inte så långt ändå
sen fixa jag ordning diva , soppa stall gången , sen åkte jag hem.
Gick till farmor & farfar direkt för att få träffa bessi ,
vi busa runt lite sen gick jag hem.
Så nu sitter jag här o ska kolla på ponnyakuten , seeyou <3
/ louise
min kanin är söt , eller hur?! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Häftig färg du har på kaninen, jätte fin! :)



sv: Tack så mycket! :D

2011-03-28 @ 02:00:56
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Maja,siktar mot toppen inom hästsporten!

sry att jag inte kommenterat på ett tag men igår var jag ju på tävling hela dagen men nu kör jag igen !



kaninen är söstast ! :D

2011-03-28 @ 10:18:48
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0