skola äe tråkigt i bland men inte i dag .

Hejhej!
Jag hatar att gå i skolan , det är verkligen skit tråkigt.
Men inte i dag , för i dag var 3-6 i örebro & åkte skridskor.
Det äger ju jag  också på ;p not ;p
Jag rammla .. får se nu... 1 2 3 4 5 6 .. näe kommer faktis inte i håg!
Men det gick rätt bra , men man får ju ramla xD
Amanda och jag åkte räääääääser fort :D
Haha då ramla vi såklart!
Tagga fredag , då ska jag sova hos en kompis med 2 andra , kommer äga!
OCH då blir det en FET UPPDATE!
Nu ska jag ta en maka. Sen ska jag byta om till stallkläderna & traska över till Carro.
Hör av mig efter!
Bild: Gammal & ovisad.
Från vänster: 1. Kusin Eric 2. Mormor♥ 3. Brosan Filip 4. Kusin Linnéa 5. Jag 6. Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0