Skogsmulle ^^

Okej rubriken kanske inte stämmer , eller jo beror på hur man ser det man ah det orkar jag inte ta upp ...

Red iallafall ut på Bingo idag med Ewe,Wilma&Sara . Gick helt okej bara att Bingo var riktigt pigg och tacktade typ halva tiden . Och han blev typ halvt livrädd när vi red under en tunnel och det var en lastbil över oss som gasade riktigt hårt/mycket eller vad man säger . Men på hemvägen gick han som gått där hela livet , hah knasponny ...
Men vi skrittade och travade ju bara så de andra gick ner till ridhuset och gjorde lite fler grejer men jag gick ner med Bingo till stallet direkt  ,tyckte det räckte för honom eftersom han var ganska pigg och jag fick jobba honom världigt mycket med halvhalter  ,skänkelvikningar m.m . Så stog o gosade med honom och borstade länge (L)
Var väl allt tror jag ? :)
Nu väntar jag på att Moa ska komma hem till henne så drar jag te henne sen så hittar vi på någe !

Blev ju somsagt inga bilder idag , ska försöka komma ihåg kameran imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0