Sjukt dålig hoppning ....

Ja ni ser ju rubriken. Jag hoppade Bingo på lektion idag , hoppade serier och en oxer lixom på andra sidan eller vad man ska förklara. Först skulle vi vända snett igenom och göra ett galopp ombyte sedan komma på en serie och sedan en oxer . Gick år helvete ... För det första var han riktigt pigg . Sedan vet jag inte vad som hände , allt släppte och jag kände att jag red som en kossa men dom andra sa att det gick bra men ah -.-' Usch är inte alls på bra humör .
Skolan gick ju bra , hade VG på So-provet  och allt kändes bra tills vi började hoppa.
Men ska ju rida ju rida honom imorgon också, tar igen det då ...

Förlåt för ett inlägg med dåligt humör men jag orkar inte skratta .

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Jag tyckte du var jätte duktig! Du var ju den enda som klarade galoppombytet perfekt ;)

2011-03-18 @ 21:13:57
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0