rolig ridtur :'D

Hejhej!
Har nyss kommit hem från en ridtur på Diva.
Jag & Carro gick upp till stallet vid 3.
Vi börja med att fixa stallet , alltså mocka , maten , vatten o allt det andra.
Sen tog vi in hästarna och  fixa ordning dom. Det gick också bra!
Carros hundar hänge med ut på turen. 
Vi skritta väldigt mycket , Diva var glad & tyckte allt var kul!
Efter ca halvavägen så säger jag.
- Jag fryser Carro , jag
- Inte jag , Carro
- Kan vi inte trava en bit.
Vi trava en bit.
- Jag svets Carro , jag
- Inte jag , Carro
ASG , jag vet min humor , vet inte riktigt hur det står till med den xd
När vi kom tillbaka så tog vi av dom all utrustning & gosa lite.
Sen tog vi ut dom , då gick vi hem igen.
Jätte stolt över Diva i dag. Hon gick super! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0