Presentation av mig och min häst

Jag själv:
Heter ju Jenny , är en glad tjej som fyller 12 sommrar iår. När jag inte är i skolan eller framför datorn är jag i stallet eller med kompisar.Mitt största intresse är ju hästar och ridningen men brinner även för att fota. Går i hoppgrupp på Sickelsta ryttarcenter och heltrivs där!
Jag kan vara ganska blyg av mig för de jag inte känner , men om jag känner de jag är med väl så kan jag prata i riktigt mycket speciellt när jag är nervös ! Jag hatar när det är tyst och man är ensam med någon utanför famijen=jag hatar pinsamma tystnader ;) Vet inte direkt vad jag ska skriva mer ? Det får duga !

Bingo:
Är en c-ponny valack . En korsningsponny kan vara ganska sur men världens bästa !
Han är en superfin ridponny som jag själv skulle kunna säga att de flesta skulle kunna rida.
Rider man honom på rätt sätt kan han gå helfint ett helt pass utan att bråka eller annat. Men när han tycker det börjar bli tråkigt kan han hitta på eget kan man väl säga. I hoppningen är han världens gladaste ponny !
Tar man honom på rätt sätt även från marken blir han superlätt att få kontakt & sammarbete med och han litar på en ;) Jag rider honom fast 2 dagar i veckan men ibland kan det bli 3 .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0