Popular !

Popoular : Tycker den var riktigt bra , bättre än manboy iallafall ! Röstade faktiskt på honom ;)
In the club : Helt okej ... Tyckte den blev lite tjatig ibland
o my god ! : Super skön låt ! Älska !
Me and my drum : Den var helt okej , men tröttnat på den ...
7 days and 7 nights : Inte min låtstil , gillade den alltså inte .
I'm in love : ne , inget för mig .. Gillar varken hon som sjöng eller låten .
The king : Lyssnade inte så mycket på den tror jag , komme rinte riktigt ihåg vad det var för låt.
Spring för livet : egenteligen var det endå ganska bra att en ballad kunde komma så lång ?Texten var fin men själva låten var inte lika bra eller vad man ska säga ;)
e det fel på mej : <--- tror det va .
Leaving home : Jag tyckte den var super bra ! Men jag hörde att dom skulle göra något med den eller ta bort den eller vad det var för den var alldeles för lik Green day's låt ''21 guns'' tror jag det var ?

Lite småsöt är han väl också  ? ^^

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0