my day white ( stav) the most beutiful horse!

hej , när jag kom hem bytte jag typ om , sen gick jag ner och tänkte ta på min stövlarna ,
så kom pappa med minneskort till våran kamera :D
så jag gick ut till stallet och letade lite efter skrållan på höskullen , inget katt där inte!
aja sen gick jag och hämtade kila , då kom pappa ut och skulle fota lite , han tog lite bilder på mig och kila , sen kom Maya och sa att hon skulle träna lite NH Med Ester , så då fick kila gå ut igen i det fina vädret ,så gick hon och hämtade ester och jag hade med kameran och fotade lite sen har jag fotat på kila och så i hagen , det kommer!

och själva ridturen :
red runt folkasboskolan ungefär , ( pålsboda!)
tog lite galopper i skogen , hon lyssnade bra , det gick jättebra hon var pigg ;)
sen på vägen hem  gick jag ut på ett gärde i snön och så var det som en hög som jag skulle se om hon hoppade över och resultatet :
hon hoppade lite stort över men det var as kul :D
förutom att hon sprang upp direkt och tog bettet ifrån mig och gick upp på vägen -.-
så provade igen och då höll jag kvar henne på gärdet ;)
sen red vi hem och fixade i stallet.

bilderna kommer i ett senare inlägg om ca en minut ;)
ligger i utkast och väntar .
/fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0