lite om dagen :)

Hejhej!
Nu är Louise hemma och tänker blogga lite :D
I dag var jag i skolan som vanligt.. inte kul.. men skönt att det är fredag nu :')
Efter skolan gick jag , Amanda och Evelina hem till Amanda , så hade vi skit kul & fota lite.
Men bilderna ligger in på min mobil , så jag kan inte ladda över dom , vet inte hur man gör hehe ;s
Sen åkte Evy hem kl 14.50 typ.. Så då var Amanda och jag. Vi tog ett glas o´boy.
Så gick vi ut i det sköna vädret , vi gick till skolan & gunga , skit kul :'D
Så gick vi hem till mig , så har jag dushat och vid 18.30 kommer mamma.
Hon jag och brorsan ska till morfar och äta mat & kolla lets´dance :DDD
niceeeee , men synd att helena åkte ut.... skulle vara kul om hon var kvar rätt långt iaf.
Hör av mig senare , kramiiis :')
Kommer berätta om ridpassaet på Diva jag red i går!
/ Louise
Morfar & Indigo på bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0