kriiis -.-

Idag ;plugg,dans sen hem .

Börjar få lite kris med tävlingskläderna nu .. De ända som passar är de vita ridbyxorna , kommer inte hinna köpa ridstövlarna , Sickelsta RC jackorna tror jag inte kommer hinna komma och måste tvätta chapsen som är leriga och ah ... Men de kan ju vara för att jag börjar bli taggad och nervös redan nu , men vi får hoppas på det bästa . Är ju dock på långfredagen (22 April) men jag är somsagt taggad i förväg +att vi snart har dans uppvisning med ca 5 danser som jag måste träna på , allt på en gång... som vanligt .

Slänger upp en bild på min dagliga stall-outfit , för ni tror väl inte att jag inte har några ridkläder alls ? ;)


Blåa ribyxor med jeansdetaljer
Örebro Fältrittklubb Tröja (Använder den fortfarande fast jag inte är ÖFK:are längre^^)
Rutiga ridstrumpor

Lätt och matchar !

Men nu ska jag glo lite på nästa avsnitt av ponnyakuten sen väntar duschen :)

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0