kommer ihåg det ögonblicket när du sa , att vi aldrig kommer vara vänner mer.




hej , idag var man med emelie , min syster hade gått och köpt kakor , haha så då fick vi smaka oreo kakor sen kom mamma hem efter att handlat så hon fick ge mig pengar för jag vart beronde av kakorna så jag köpte mer! haha..
det var sjukt gott , ni vet
vrid , slicka , doppa!
haha!

sen så hade vi teparty :D haha vi drack typ tv o åt kakor , trevligt :3

haha sen kollade vi på massa äckliga saker i en film , ttyp pyrajooor som åt folks ben eller så , och jag klarar inte av och se sånt så jag gömde mig i emlans knä!
sen kollade vi lite påyoutube och pratade lite , sen skulle hon hem och äta!
så då har j1ag inte gjort så mkt , ha!
azuum day!

jag och lollo har kommit på en sak vi kanske ska göra på fräädag ,
fett azum blir det om det går!
lollo vi säger inget förens vi vet ;)<3


typ andra gången jag galopperade på kila! haha ser ju bra ut asså  ,
eller inte!
ska nog , om jag kommeri ihåg(?) uppdatera mkt ikv , haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0