karlslund - löshoppning

Tjenare!
Nu har jag nyss ätit mat & dushat , kom hem för ett tag sen från karlslund.
Jag tog en buss efter skolan till Sofhia , så åt vi mellis & prata och så klart skratta!
Så tog vi en buss till karlslund vid 16.40. As läskig gubbe på bussen , han satt och drack sprit o rapa xD
Då fick vi skratt atak. Då fråga han varför vi skratta. Då skratta vi ännu mer. Sen gick han av bussen!
Väl i karlslund så gick jag direkt till Jigsaw och sa hej , och Sofhia till sin sköthäst Puh ♥
Vi borsta dom. Dom var as skitiga och jätte håriga! Dom tappar ju sin vinterpäls nu...
Så vi stog och borsta i ca 1 timme. Sen gick vi upp till cafetérian och köpte lite godis.
Sen gick vi och satta oss för att titta på löshoppningen vid 18.00.
Det var jätte kul! Dom löshoppade en unghäst på 3år. Jätte fin verkligen! Synd att jag inte fick några bilder :(
Efter det gick jag och Sofhia ner till sadelkammaren. Vi hade bestämmt oss för att smörja sadlar & träns.
Så då smörjde vi Jigsaws & Puh´s träns och sadlar. Dom har fått nya schabrak , super snygga!
Sen kom mamma vid 19.20 så åkte vi och lämmna av Sofhia hemma hos henne så åkte jag och mamma hem.
Då dusha jag. Sen åt vi mat och nu sitter  jag och kollar på dom sista minuterna av lets´dance. Suger...
Vet inte varför jag kollar på det xD Så hela kvällen blir väl spenderad vid datorn , tror jag.
I morgon ska jag till stallet på morgonen sen ska jag till ...
( den som gissar rätt får en länkning i 4 dagar )
jag & jigsaw , han tog min mössa ♥

Kommentarer
Postat av: ~ Emma W

Är det era små ponnisar på headern ? :)

Jättesöta. :D

2011-03-19 @ 00:04:57
URL: http://snygghest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jigsaw är en hon!

2011-03-19 @ 13:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0