Jenny Ljungkvist&Bingo

Ni kanske såg att headern är förendrad ? att det är ett extra ekipage ?
Yes , nu är det tre bloggare och jag jenny tänkte berätta lite om mig själv ...

Jag heter ju då Jenny , är 11 år och ganska flummig och har precis som louise&fanny hästarna som änglar! Jag har en egen foderhäst
som heter Bingo , han är en c-ponny ganska sur men otroligt gullig om man tar honom på rätt sätt .. kan förklara mer om det i ett annat inlägg! Jag är mest hoppryttare , har hoppning varje fredag och även någon gång på helgen.
Jag fotar med Canon EOS 1000D så för min del kanske det kommer ganska mycket bilder också ?

Men jag tycker det ska bli super kul att börja blogga här och ser fram emot det .
det blev en ganska kort presentation men jag hoppas ni fått en liten bild av mig !

Hejsvejs! /Jenny



Kommentarer
Postat av: madde swan

Fin häst (:

2011-03-06 @ 11:23:34
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0