Jag tänker alldrig mer dricka oboy x'd

Tjenixen .
Skolan idag då , ah gick väl som vanligt ? Inget speciellt.
Och jag tänker som rubriken alldrig mer dricka oboy , drack nyss ett glas och jag mådde illa som f*n , samma sak igår och några fler gånger. Ingen bra anldning men jag skrev iallafall upp oboyen på ''inköpslistan'' igen mahah ...
Men vad ska jag göra nu ? Efter skolan åkte jag upp på stan , skulle bara hämta cyckeln men fastnade inne
på gina , blev lite små avis på byxorna Fanny köpte (inlägg längre ner)
Men nu ska jag ringa en om en sak ... hahah ... och sen ska jag dra på mig min one piece och gå ut någon kilometer eller två , kanske springer halva bara för konditionens skull ! Hah , see U <3


Oj en Hund o ingen Häst ? :(
Ni får klara er iallafall ....

/Jenny

ps , jag e lite småflumm idag som ni kanske märkte? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0