Jag suger på rubriker ...

A jag suger på rubriker , som ni ser här ovan.

Men idag hade vi iallafall lagets dag i skolan , vet inte hur jag ska förklara vad det är men ni fattar nog genom texten. Först var vi på muséet med klassen då .. Inte ett dugg kul och jag venne vad man ska säga om det ?
Sen gick vi ju tillbaka  ,sen gick vi i klassen till gustavssvik ;D  Där vi då hade fett kul , Rev upp typ en del av benet men ah , inge som stör. Sen skulle vi ju gå tillbaka . Fick as stora skavsår så fick gå barfota x)
Men ja eftersom jag inte har Bingo mer än 3 dagar i veckan vet ni ju att det inte blir så mycket ''hästupdate'':D

Nu sitter jag och letar efter ett par enfärgade ridbyxor ... Har bara 3 rutiga och 1 par jeansliknande just nu (bortsett från de vita) Och har blivit sugen på ett par enkla ...

Men nu har bråttom , därav slarvigt inlägg .....

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Aw tack :D

Vad gullig du är :')



Och det finns en länk i min meny där man kan läsa om designbeställningar =)

2011-03-30 @ 19:32:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: vicky ♥

Hej, fin blogg! :)

2011-03-31 @ 14:22:05
URL: http://vickybysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0