Hoppning med 3 hästar idag ...

Idag var det ju hoppning på Sickelsta . Jag fick Hope (min förra foderponny :')) var ett tag sedan jag red henne så jag kom inte direkt ihåg allt om hur jag skulle rida henne bra och så . Men vi fick välja idag och vi valde att hoppa ''titt-hinder/spök-hinder'' så hästarna fick saker att titta på. Först värmde vi ju upp och så , gick fint . sedan hoppade vi två hinder då . Ena var ett färglagt hinder med typ målade planklådor under eller vad man ska säga ? Andra hindret var ett grönt med lådor med gubbar på under . Men sedan började Manock bråka massa med Elin så ja då fick ju jag sitta upp på Manock och hoppa henne ! Hon var faktiskt helt okej fast ingen jag direkt skulle kunna ha som favorit .. riktigt bråkig ponny där ! Lisa fick ju Bingo , fast hon började typ må dåligt så jag fick rida honom i slutet ! Hahah jag är hjätte trött så jag vet inte hur förklaringen blev .. orka inte heller rita upp något på hur vi hoppade , klockan är ju trotsallt 00.38 . Godnatt !

Min dator har problem , går inte att ladda upp /jenny :s

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0