hjortkvaaaaarm

hej !
maya och sandra hämtade mig kvart i tio imorse istället , så jag var ganska trött xD

vi åkte och köpa massa gojs och godis ooch massa annat kuligt , sen åkte vi till stallet och sandra red kila sen mockade vi sem hämtade jag ruffsan och så var jag och maya o sandra med ruffsan och pluto i sommarhagen en sväng.
sen fixade vi bara massa
och gjorde videoblogg!:D
 den kommer upp nån gång , haha.
nu sitter jag i soffan med tangentbordet i knät hos maya och äter godis , medans sandra och maya fixar mat !:)
kiommer kke bilder sen , 
               


Kommentarer
Postat av: madde swan

:D <3

2011-03-05 @ 20:42:25
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0