hey!

hejhej , igen!
såg att sandra hade ringt mig två gånger ( mobilen i jackfickan där nere så ja fattade det inte xD)
aja så ja ringde upp henne typ en timma senare elle nåt , då hade hon tänkt fråga om jag skulle med och rifa ruffsan .
men dom var redan på banan så jag skyndade mig att byta om , gå ut till stallet och hämta grimskaft och
hämta ruffsan och gick ner till banan
redan på vägen dit började hon krångla , dock för att abby kom flera gånger i fullgalopp och ruffsan också ville springa men ah ,så då fick jag ju gå och hålla nästan under käken eller vafan det heter , sen släppte jag mer och mer , sen när allt hade gått superbra och hon lyssnat och gått bakom mig utan att försöka gå över mig , blir hon rädd eller nåt och springer runt mig och försöker resa sig ppyttelite men det gick bra.
sen så hbade jag med mig extra grimskaft och så så vi kunde stänga på ridbanan för maya hade släppt pluto där men han hade busat runt och sprungit ut , haha!
aja så då släppte vi ruffsan och pluto och dom var fan galna!
ruffsan fick damp och hotade med att sparkas hela tin , hon är jävligt snabb iaf , haha för o va tjockis ;)
och så har hon ju inget fel på traven ;)
aja sen trimmade maya lite sakermed ruffsan och så kollade jag på * och lärde mig! :D*
sen hoppade jag lite , eller sprang med henne över småhinder , haha hon har ju fin hoppteknik xD
en gång när maya gjorde det så tvärnita hon framfor och sen hoppade hon skithögt över , haha!
aja sen
gick vi tillbaka och ryktadelite , sen fick dom stå inne för kllockan var kvart över sju , så då fick jag gå ut och hämta abby och så hämtade det småkillarna.
sen har jag duschat och gjort smoothie och sen inte så mkt mer ,
aja pusshej!







/fanny

Kommentarer
Postat av: Paula

kul!



Sv: Tack♥

2011-03-29 @ 06:21:06
URL: http://paulaas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0