Haha ojdå ? :D

Jag skrev ju igår när jag var ledig att det skulle bli endel uppdatering från mig eftersom jag var ledig . Men blogg.se
hade något problem mitt på dagen så det inte gick att logga in -.- Men jag ber om ursäkt och ska försöka få ihop något , vet dock inte om jag har så mycket tid till det idag eftersom vi ska åka och bli fotade för fotograf o massa :-)
Men jag ska försöka ... igen ... hah ...
Åkte inte till stallet igår heller . Är ju typ förkyld , har skit ont i halsen och huvudet och jag skulle ha cyklat dit och det blåste MASSA så jag skulle fått världens motvind eftersom jag cyklar mellan några gärden på endel ställen , vill heller inte bli ännu mer sjuk.
Typiskt mig att bli sjuk när man är ledig .


Hårbollen ! Han hade skitmycket päls i för ett tag sen !
Bingoälsk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0