Gymkhana !

Tja ! Har  nyss duschat efter att jag varit i stallet. Blev ingen Bingo idag *snyft* Hade istället gymkhana på Sam&Hope !
Vi började med lite fika i sadelkammaren , eller ja det var ju efter vi hade bestigit mount everest *host*
och Astrid hade puschat vattengrejjen , HAHAHAHAHAHAH ! våran humor asså xD
Men ja sen bestämde vi att vi skulle ha gymkhana. Jag,Astird&Evelyn mot Elin, Sandra och våran ridlärare Jenny.
Vi började med Sam , thaha han är ju en ganska grov d-ponny (?) så det gick som det gick , han är inte världens piggaste heller men han blev riktigt taggad ! Men det gick som det gick och vi förlorade den vändan.
Så vi provade Hope också. När jag kommit upp så flög vi ju iväg direkt och jag hade ju inte hunnit få kontrollen över henne ;o men jag åkte inte av iallafall men vi förlorade den vändan också .

Nu ska jag glo runt lite sen ska jag nog faktiskt sova , ska ju rida imorgon också får se vad som händer då , då blir det iallafall Bingo , han stog ju faktiskt idag ...

Blev inga bilder idag , hade ingen ''fotograf'' blir heller inga imorgon då kameran är hos mamma , glömde den .. sorry -.-
Men på söndag kan det bli :)



Vaddå IG i bild ?
Nej men på ett ungefär såg det ut .
Hoppning uppåt , runda konen och hoppning tilbaka :)


Sam på bilden här ovan .

Här under bild på Hope :)

Hope är ju min föredetta foderponny:')Ska köra något inlägg någon dag då jag bara ska presentera hästarna jag hjälp till med (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0