FANNYS HELG!

igår ( lördag): dom hämtade mig i stallet vid kvart i tio sen åkte vi till stan och så sen stallet och fixade allt där , sen redsandra o kila te ridhuset och jag fotade , bilderna kommer tidigast på fredag då sladden+kameran är hos pappa.

idag ( söndag ) ; inatt sov vi typ 3-4 tim , eller ja jag sov så mycket de andra sov 2 timmar , för ja tänkle jag blir så jävla grining annars så godnatt x)
aja sen vid 6 väcker dom mig och bah , fanny nu äre morgon upp med dig xD
och så själva ridturen( med maya,stina och sandra !) :
vi red ut i skogen , vi travar ju med ruffsan med , eller asså hon hänkar på när dom andra hästarna gör det , haha !
sen så galopperar stina och abby före oss och så börjar mayas häst också galoppera och då tyckte ruffsan att hon också kunde göra det så då gjorde hon det så började kila galoppera också , så jag lät henne fortsätta och reste mig upp lite , åh!
jäääääääääääätte skön och mysig galopp hade hon! :')
imorgon : rida kila med stina och abby , antagligen dressyr i ridhuset , eller dressyrbommar eller lite småhopp.
mer om det ommer imorgon!
ska updatera mkt idag,
hehe !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0