Innan jag börjar skriva kan jag börja med att säga : Jag glömde kameran.
Det kom jag på när jag cyklat halvvägs till stallet , hata -.-!

Men Bingo var riktigt pigg ! Han försökte flera gånger ta tag i bettet och bara försöka på sig ett halvt sken i ridhuset .
Men tog tag och ruskade till sen till slut blev jag riktigt arg xD 
Men annars gick han fint . Gjorde massa ökningar och minskningar , volter, galopp från halt osv .
Red dock bara i typ 30 minuter eftersom han gick så fint (bortsätt från galoppen -''-)

Så är både nöjd och inte nöjd med dagens ridning. Men ah blir inte alltid bra :)


Kommentarer
Postat av: Maja,siktar mot toppen inom hästsporten!

Älskar hästen !

2011-03-28 @ 10:23:34
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0