DRESSYR! är kul , oftast ;9

tjaow,
såg att lollo inte ska blogga mer på ett tag , aja surt!
men det får man ta.

red ut en sväng idag med martina och tratt ,m sen lämnade vi tratt och jag fick skritta halva vägen hem :'D hon var jätte duktig , kunde även trava några steg.
sen gick vi ner till banan , hade kilas dressyrsadel på , tog inte lindorna för det är ganska lerit på vissa ställen på banan och då måste jag ju tvätta dom , direkt.
det här var nog det första dressyrpasset då gått riktigt jävla bra!
galoppen , hon drog ingenting och så , bara flöt på allting .
och så började hon söka sig neråt , aja , finner inga ord!


martina fotade också!
slänger upp några/någon nu för jag hinner inte ladda upp alla , men det kommer imorgon.




det här var typ i början men ..




hehe , min sits och hållning..
aja , mer kmr imorgon!

pusshej

/fanny

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder :D

2011-03-30 @ 21:47:06
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten!

så söt !

2011-04-01 @ 16:00:55
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0