Dag 5- Något annurlunda med min häst !

jaha , nåt annurlunda med kila , hm , hon är bara lite halvknasig ibland , hehe !
nejmen asså , jag vet inte , hon är liksom bäst ,
men en sak, som brukar kunna hända när jag ska hämta henne när det är dåligt väder , vet inte riktigt why , men hon brukar ju vara i lösdriften då , så då börjar jag gå in mot lösdriften och ropar på henne , hon brukar komma några steg , sen när jag inte har handen i fickan så vänder hon arslet mot mig , sen när jag tar ner handen kollar hon på mig som : ska du ge mig godis nu? :)
haha , dock är det inte så ofta just det går till såhär , men det kan vara ibland  aja ,
min medryttar häst är bäst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0