Dag 2. Det bäst & sämsta med min häst

Bästa;
Det bästa med Diva är.. allt. Såklart tycker jag allt , hon är underbar!
Hon är nog världens gosigaste ponny!
Hon älskar att spring fort båda med ryttare & utan ryttare på. Hon älskar även att hoppa!
Hon har tävlat upp till 90cm tror jag. Då Carro tävla mer när hon var yngre på henne.
Så vart dom placerade mycket osv osv
Men en kort samanfattning är att hon är bäst , helt enkelt ♥
Sämsta:
Det sämsta med henne är egenligen ingenting. Men det jag tycker är lite jobbigt med henne är att om hon får spring mycket och man ökar farten , så vill hon inte stanna. Hon bara springer.. Det kan ta 5-20 min att få stopp på henne om man inte kan rida henne & har knepet att stanna henne. Det har då jag lärt mig. Men ja hon blir lite väl pigg ibland.
Men hon är bästa d-ponnyn  , ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0