dag 1 - presentera mig och min häst

tänkte jag kör på den här med!


jag heter som sagt fanny frida börjesson, född 1 juni 99. alltså 11 år som jenny och lousie.
bor i två olika skithålor , ( skilda föräldrar)
men hos min pappa är det ett stall där kila står , oh även lilla ruffsan.
men det är dock kila allt handlar om för min del i bloggandet :)
jag har varit medryttare på henne sen i augusti ungefär, och nu börjar vi känna varandra bra , jag vet oftast hur hon funkar os.v
och förut red jag henne 2-3 gånger i veckan , men sandra har ju också två dar och så ägaren . så nu blir det bara 2 dagar , och sen även så rider jag ruffsan 2-3 gånger i veckan .
kommer inte på så mkt mer än det här..
det får räcka!
juste , Flykt Kila  även känd som Kila  är en kallblodstravare född 93 .
E: Näs Fuxen
U : Flykt skanska
och ruffsan är sandras ponny , ett gotlandsrull hennes föräldrar är jag liiite osäker på men skriver det jag tror.
E:Ruffsen
U: Miranda
det var allt!

Flykt Kila


Ruffsan




Kommentarer
Postat av: Sandra

japp hon är E: Ruffsen 466 U: Miranda II UE: Manus G 419 UU: Lafayette EE: Effekt 347 EU: Regina. Tror det e rätt nu, e lite osäker på siffror men om jag minns rätt så e det dom:)

2011-03-15 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0