dag 1. presentera mig & min häst

Louise Ericsson;
Ja. Jag heter Louise Ericsson. Glad & posetiv tjej som älskar djur! Speciellt hästar då. Jag fyller 12 år , den 18 augusti. Den dagen skolan börjar -.- I 6an kommer jag börja i kunskaps´skolan. Nu går jag ut 5an i storamellösas´skola. Jag har ridit på en ridskola som heter Folkatorps ponnyridskola i ca 5 år. Så har jag börjat i karlslund sen 2010 , så har ridit i ca 6 år. Och jag brinner för hästarna! Men spela lite fotboll ibland också i ett lag som heter Hoif. Nu fick ni lite om mig...
Divine;
Divine är ett sto född 1992. Arabiskt fullblods. Skimmel , super fin häst & passar perfect i rosa!
Jag har startat en clear round med henne. Det gick inte så bra . Efter det har det inte gått så bra för oss för att hon har varit halt. Men nu är hon bättre och nu till sommaren så ska vi komma igång & träna.
Diva är riktigt pigg & glad , posetiv till allt. Härligt snäll i boxen & när man rider! Vem som helst skulle inte kunna hoppa upp på henne och rida i väg , hon är som sagt väldigt pigg och om man inte känner henne så hänger man inte med , jag lovar!
Jag älskar henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0