BILDBOMB DEL 2

min skänklar -.-
- jag älskar dig ♥
Ridpasset nu då..
Jaa , fanny var med & fota. Mamma , pappa och morfar följde med också , så nästa alla var med det var hel mysigt! Vi hade med oss fika. Ridningen gick super bra , red på ett gärde. Träna lite på ställningen och så.. Gick inte så jätte bra att trava & galoppera på gärdet. Men jag skritta en hel del , hon var sjukt fin , gick framåt för skänkel & hennes tempo var helt okej! Jag trava lite gran , det gick bra jobba henne inte så mycket där då... för det var inte så bra mark som sagt.  Så senare gick vi ner till ett annat "gärde" typ där jag trava mer & la till lite galopp. I galoppen träna  jag ökad och minskad galopp som gick jätte bra , hon är super pigg. Vissa bilder ser det ut som om jag drar henne i munnen , men det gör jag inte. Jag sitter och kramar tyglarna då brukar hon gapa xD
Sen tycker hon att det är så kul så att hon blir rätt lätt lite hetsig men jag älskar henne ändå ♥ Grymt ridpass!:D
Tack för bilderna Fanny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0