Baby i'm born this way ...

Hej ! skrev ju inget igår efter att vi varit hos fotografen , gjorde annat efter .
Men det gick bra hos fotografen , min lillasyster Ellen skulle ju fotas mest eller ja det var ju därför vi gick dit .
Men jag och Klara fick också vara med på några bilder . Gick helt okej , första gången jag tyckte det var kul att stå framför kameran , annars är det ju alltid roligast att stå bakom ;)
Men ja . Har ju varit förkyld och har väl fortfarande lite kvar så var inte med på idrotten idag men ah intressant ? fast neh xd
På Freda blir det hoppning , blir väl troligtvis Bingo men får se.

Och jag älskar vädret ! Paddcoken kommer ju snart kunna användas och uteritter väntar , let's go ! :*

Förlåt för ett bildlöst inlägg . men har inga bilder på denhär datan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0