14 / 3

Hejhej!
I morse hade jag utvecklings samtal , det gick bra! Jag var godkänd i alla ämmnen :)
Min lärare sa att jag skulle förbättre mig lite på lektionerna , när jag sitter med min bästavän vid bänkarna. Hehe vi pratar & skrattar bara lite. Skolan gick bra , men det var skit tråkiga ämnen xD Efter skolan gick jag till Amanda och bytte om till ridkläder. Vi åt mellis. Så var vi med hennes lillebror lite. Så vid 5 åkte vi till karlslund vi hämta upp Sofhia som skulle med. Där myste vi med hästarna och jag tog lite bilder på hästarna. Dom kommer i morgon :)
Vid halv sju så börja teorin , vi prata om hästarnas säkerhet mm. Sen gick jag och Sofhia så smörjde vi lite sadlar och så. Sen åkte vi hem , nu sitter jag här och har nyss ätit , så kollar jag på en unge i minuten. Vet inte varför jag kollar på det men ändå xD Finns inge annat att kolla på.. I morgon blir det stallet till Diva ♥
Oliver! så söt :)
Min prinessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0