11 Mars - Jenny

Idag har jag väl varit i skolan som vanligt ... Och vi fick reda på morgonen att vi skulle ha so-prov på eftermidagen så alla satt och pluggade som satan på rasterna och vi fick typ 10 minuter att göra det på Svenskan också . Och eftersom jag var sjuk i Måndags hade jag ju inte ens sätt de sidorna det handlade om medan dom andra hade läst pluttelite om det iallafall ... Men det gick helt okej tycker jag ? Vi fick också tillbaka en mattegrej på 100 stycken tal tillbaka för att se resultatet och det var något helt annat .. Hahah ! Men om typ en timma hämtar min pappa mig sedan åker jag till honom och vid kl 6 hämtar Elin mig så åker vi till stallet . Hoppning ikväll , inte med Bingo utan blir någon annan . Har ju hopplektion på Sickelsta varje Fredag sedan rider jag Bingo på helger. Efter ridningen vid typ kl 9 ska jag till min storasyster också vi skulle göra något där ... Blir eventuellt mer update ikväll men vågar inte lova något ...
 
Canon EOS 1000D (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0