Vårdcentralen :O

Hej!

Idag ska man inte göra så mycket. Skulle ha åkt med Fanny J och haft stalltjänst men jag måste åka till Vårdcentralen :(
Dom tror att jag har öroninflammation och jag kan inte göra mer än att tro dem.
Det gör skit ont och jag har svårt att sova på nätterna.
Idag så vaknade jag klockan 06.00 ?! Hur kan man allvarligt vakna så tidigt!
Fanny tyckte att Petite ( min sköthäst ) verkade deppig. Det måste jag också hålla med om. Jag har inte tagit hand om henne på ett tag nu därför att hon ALLTID går lektion.
Idag ska jag dit och: Tis, Ons, Tors, Fre, och kanske Lör. Jag älskar verkligen Petite mer än mitt eget liv och jag skulle göra vad som helst för att hon slutar bli deppig.
Hon gnäggar fortfarande när jag kommer men har inte samma glimt i ögonen som vanligt.
" Jag älskar dig Petite Fleur och jag kommer aldrig släppa taget om dig för du är allt jag har och jag älskar verkligen dig.. Du och jag livet ut gmn.. Jag vet att du är lite äldre men du är otroligt pigg och jag hoppas du får leva många år till.. You Make My Day! When i see you alive every day that makes my heart going on stronger then before.. When you look at me and want me to brush you. That makes my day my unbeliveble horse :') <33 "

Jag hoppas verkligen att fler personer i livet älskar sina hästar så mycket som jag gör. Jag skulle aldrig låta någonting gå före Petite.
ALDRIG!! Hon betyder allt för mig och jag kan alltid lita på henne för hon lyssnar alltid och skvallrar aldrig för någon!

// Frida <3

Från vänster: Vardiyah och finaste Petite Fleur <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0