Svar på tal

Jenny om 25 augusti..:
Får jag önska en sak av dig Fanny ?? :D

Dina noveller är verkligen grymma , så om du har tid någon gång , kan inte du skriva lixom "hur" du skriver dom ? alltså om du förbereder dig på något sett eller om du bara sitter & skriver ??

Vore exktra kul om du kunde ta det i ett videoinlägg , det är alltid lättare att fatta då ;D <333333333
------------------------------------------------------------------------------------------
Svar: Självklart kan jag göra det, jag ska fixa ett videoinlägg där jag berättar hur jag förbereder med
redan ikväll! Om jag nu hinner, men såklart jag gör det! :D
Och tack så jätte mycket för dina fina ord, det värmer!:D <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0