Louise gör en comeback!

Haha, Hej på er kärabloggläsare!
har nu bestämmt mig för att komma tillbaka lite tidigare. Känner att jag vill börja blogga igen o verkligen satsa stenhårt på ponnysnillarna. Så nu är det denna blogg som gäller, men jag är ju fortfarande aktiv på min andra egna blogg som ni kan hitta här :)
Nu ska jag iaf sätte mig o fixa lite, tänkte sätta dit en klocka och fixa in smielysar. Så det blir lite mer detaljer, det gillar ju eller hur ;) Fanny & Fanny har ju iaf varit super duktiga med uppdateringen här på bloggen. Men nu är vi tre igen! Haha. Ni får gärna ge lite ideer om vad ni vill läs om. Så kan jag fixa det, så får ni alla inlägg när jag är på ridläger! Tänkte faktis skriva hela långa "berättelsen" om divas skada. Skulle det vara intressant? Att få veta vad det var och hur det egneligen gick till och hur nära jag var att få lämna henne... Kanske skulle vara lite spänande att läsa om?^^
Nu täntke jag slänga upp några ovisade bilder på diva i hagen :)
Ko mule ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0